Pitný režím

Naše tělo je tvořeno především vodou, její dostatek je pro nás tudíž životně důležitý. Velmi zátěžové cvičení nebo třeba vytrvalostní běh nás však mohou o velké množství vody připravit. V teplém počasí se tělo potí intenzivněji, aby nám pomohlo ochladit se. Často to ani nezaregistrujete, záleží totiž na teplotě, vlhkosti a aktivitě, které se právě věnujete. Proto je důležité nespoléhat se jen na žízeň, aby vám sdělila, kdy a kolik se potřebujete napít.

Aby svaly pracovaly, jak mají a vy jste předčasně nepadali únavou, je třeba pít hodně tekutin. Před cvičením, během něj i po něm. A pokud trvá hodinu a více, pouze s vodou si nevystačíte. Potřebujete karbohydráty, abyste doplnili energii a minerály, které nahradí elektrolyty vyplavené v potu.   

Energetické nápoje vám pomohou načerpat ztracenou energii. Obsahují málo kalorii a jsou jednoduše rozpustné ve vodě. Takže je můžete mít kdykoli po ruce a přesně v takovém množství, v jakém potřebujete. Nenechte se zastavit, když jedete na maximum. Dopřejte si pravidelnou dávku svěžesti a energie, která vás udrží v akci.

Vynulovat filtr
Zobrazených 1-5 z celkově 5 záznamů.
GONEX, s. r. o. , Pod Kopcem 107, Strání 68765, +420 602 426 550, gonex@kompava.sk
Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním cookies, které nám pomáhají zajistit lepší služby. Více info