Obchodní podmínky

Ve snaze zabezpečit naším zákazníkům nejvyšší kvalitu služeb jsme celý proces nakupování co nejvíce zjednodušili. GONEX, s.r.o. se řídí podle zákona č.108/2000 Z.z. a zákona č.118/2006 Z.z. o zásilkovém prodeji.

1) Objednávka

Realizace prodeje zboží vzniká na základě závazného potvrzení vyplněné objednávky. Za závazné se považuje potvrzení e-mailové, po odeslaní elektronickou poštou, nebo telefonické.

Potvrzení objednávky:
Po odeslaní objednávky Vám zašleme e-mail o jejím zaregistrování, který jste zadali při registraci. Potvrzovat budeme len objednávky se zadanou e-mail adresou. Jestliže e-mail neobdržíte, prosím kontaktujte nás telefonicky.

2) Platba

  1. Dobírka – platí se v hotovosti při přebírání zboží.
  2. Při dodání platební kartou. Zboží zaplatíte při osobním odběru u nás standardní platební kartou /Visa, Electron, MasterCard, Maestro/. V zájmu větší bezpečnosti a ochrany můžete být požádání o předložení průkazu totožnosti.

Od 1. 7. 2010 při objednávce zboží nad 2500 Kč je poštovné a balné hrazené firmou Gonex,s.r.o.

3) Dodací podmínky

Objednávky doručené vyřizujeme nejpozději do 3 pracovních dnů. V případě neočekávaného zpoždění Vás budeme operativně informovat a dohodneme se s Vámi na jiném možném postupu tak, abychom Vám vyhověli v maximální možné míře. Za opožděné dodání zboží způsobené chybou pošty nezodpovídáme.

Objednané zboží Vám zašleme prostřednictvím České pošty na adresu, kterou zákazník uvedl v objednávce jako dodací adresu. Poplatek za poštovné je určený na základě aktuálního ceníku České pošty, minimální hodnota poštovního je 114 Kč, dále se poštovné odvíjí podle váhy balíku a výsledná cena se zobrazuje v nákupním košíku a v objednávce. Balné poplatky neúčtujeme.

4) Odstúpení od kupné smlouvy

Spotřebitel je oprávněn bez uvedení důvodu písemně odstoupit od smlouvy do 7 pracovních dnů ode dne převzetí zboží.

Zboží posílejte doporučeně a pojištěné. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

V souladu se zákonem č. 367/2000 má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.
V takovém případě, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím doručit zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu).
Zboží můžete poslat doporučeně na naši adresu – NIKOLIV NA DOBÍRKU – DOBÍRKOVÉ ZÁSILKY NEBUDOU PŘEBÍRÁNY.
Vrácení kupní ceny za zboží provádíme neodkladně bankovním převodem na vámi uvedený účet, případně po domluvě lze provést vrácení peněz jiným vhodným způsobem.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

5) Reklamace

Zboží lze reklamovat dle stávajících platných právních norem.

Kupující je povinen zboží bez zbytečných odkladů prohlédnout a zkontrolovat.
Pokud je zásilka poničena, doporučujeme zásilku nepřebírat a neprodleně kontaktovat zákaznické centrum (vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce – převzetím se vystavujete možným problémům při reklamaci, případně odstoupení od koupě).
V případě zjištění závad je kupující povinen tyto oznámit emailem, písemně nebo telefonicky do 3 dnů po převzetí zásilky zákaznickému centru.

6) Ochrana osobních údajů:

Veškeré nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí z.č. 101/2000 Sb., Zákonem o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a ostatními právními předpisy platnými na území ČR.

Zákazník svým svobodným rozhodnutím (stisk tlačítka „Odeslat hotovou objednávku“) dává najevo, že si je vědom všech výše uvedených skutečností a souhlasí s dalším zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti provozovatele těchto stránek.

Získané osobní údaje v žádném případě nemohou být poskytnuty třetím stranám. Výjimkou jsou údaje poskytnuté dopravci, sloužící k rychlé a komfortní dodávce vámi objednaného zboží.

7.) Nepřevzaté objednávky

V případě, že si kupující objedná zboží z internetového obchodu www.kompavacz.cz a nepřevezme si zásilku, resp. zásilka se vrátí provozovateli internetového obchodu z důvodu, že kupující odmítne převzít zboží, nebo zásilka nebude doručena z důvodu uvedení nesprávné adresy, zákazníkovi - kupujícímu vzniká povinnost uhradit expediční náklady ve výši 114 Kč, tj. poštovné a balné náklady a také poštovné náklady, které vznikají při vrácení zásilky na adresu provozovatele internetového obchodu www.kompava.sk, které je prodávající povinen uhradit při vrácení nevyzvednuté dobírky. Prodávající osloví kupujícího prostřednictvím e-mailu nebo telefonátu.

8.) Vernostný systém

Nákup v internetovém obchodě www.kompavacz.cz přináší své výhody! Pokud u nás nakupujete pravidelně přes svůj vytvořený účet máte nárok na věrnostní body, které můžete využívat při svých nákupech. Věrnost a registrace přináší našim zákazníků jen samé výhody. Vaše dosavadní jednotlivé nákupy se automaticky zaznamenávají.

Podmínky věrnostního systému:

- Body získáváte nakupováním v našem eshopu ve svém vlastním účtu (po přihlášení), za každých utracených 10 Kč získáte 1 bod (např. Nákup 64 EUR = 6 bodů)

- Hodnota 1 bodu je 1,00 EUR (např. Pokud máte ve svém účtu 8 bodů, Vaše sleva na nákup je 8,00 EUR)

- Body uplatňujete ve svém účtu při finálním nákupním procesu (V košíku)

- Body nelze využít na poštovné a balné, při objednávkách do 100,00 EUR se bude vždy počítat poštovné

- Maximální množství uplatněných bodů na 1 nákup je 50% z celkové hodnoty objednávky

9. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu obchod@kompava.sk
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře,dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

B2B zóna

Možnost velkoobchodní spolupráce

Doprava nad 2500 Kč zdarma

Při nákupu nad 2500 Kč máte dopravu zdarma

Referencie

Naši zákazníci sú spokojní s produktami značky Kompava

Věrnostní systém

 Poskytujeme věrnostní body při nákupu

Benefity

Odměňujeme stále zákazníky

KOMPAVA spol. s r. o., Pod Kopcem 107 , Strání 68765, +420 602 426 550, gonex@kompava.sk
Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním cookies, které nám pomáhají zajistit lepší služby. Více info