Jednoduché rady jak na pěknou postavu

Jednoduché rady jak na pěknou postavu

Součástí každého účinného a zdravého hubnutí je i správné nastavení jídelníčku. Níže Vám přesně popisujeme tipy a triky jak tuto náročnou roli zvládnout. Vzhůru do boje s tuky!

 

SNÍDANĚ - začínající jídlo dne.


V jídelníčku bývá převážně sacharidového charakteru
. Z naší rady vřele doporučujeme nízkokalorickou a vysokonutriční chutnou náhradu stravy BodyFit nebo Extra Mass ve formě lahodného pudinku.

První jídlo dne nám dodává energii a hlavně ovlivňuje naši celodenní aktivitu - jak mentální, tak i fyzickou. Jelikož mozek pro svou činnost potřebuje sacharidy, právě toto je nejvhodnější čas na jejich příjem. Další výhodou je, že zkonzumované sladké /sacharidové/ jídlo během dne spálíme na energii. Proto, pokud si i někdy dovolíme malý " prohřešek„, vždy je nejlepší volba k snídani.

V žádném případě snídaně nevynecháváme. Zabráníme tak zpomalení metabolismu a přejídání ve večerních hodinách. Pokud chceme držet striktní dietu, pečivo a bílou mouku zcela z jídelníčku vyloučíme a nahradíme ji zeleninou.

OBĚD - druhé hlavní jídlo dne.


Je zdrojem energie v odpoledních hodinách
. Jak v psychické činnosti, tak i ve fyzické. Proto je vhodná kombinace sacharidů i bílkovin zároveň při jídle. Pokud se stravujete v restauracích nebo jídelně, nezapomeňte si s sebou přibalit 2 kapsle Fit Chitosferínu, který hlídá vaši linii.

Při redukčních dietách doporučujeme přílohu z brambor, rýže a těstovin nahradit nejlépe listovou zeleninou nebo luštěninami. Obsahují větší množství vlákniny, která nejen zasytí, ale má vynikající schopnost vnitřního pročištění. Jelikož je tělo zbavené nečistot, jednotlivé tělesné orgány se mohou lépe soustředit na provádění svých činností.

Během úpravy jídelníčku dbejme na vysoký příjem tekutin min. 2 - 3 litry denně - zejména neperlivé minerální vody, bylinkové čaje, příp.. Zeleninové a ovocné džusy…

VEČEŘE - třetí základní jídlo ovlivňující kvalitu spánku a regeneraci unavených tělesných orgánů.

Pokud konzumujeme těžká jídla, která zatěžují organismus, náš spánek ani zdaleka nebude tak kvalitní, což má velký souvislost s regenerací a "načerpáním nových sil„. Sacharidové jídla nebo smažená jídla se během spánku nemají šanci spálit - přeměnit se na energii a tak jim nezbývá nic jiného, ​​než proměnit se ve formě tuku a pohodlně se uskladnit do tukových polštářů.

Proto doporučujeme toto jídlo v lehké zeleninové, případně bílkovinné formě. Ideálním řešením je lahodná a chutná
dávka jednoho z našich bílkovinných proteinů: ProteinFit80ProteinFit70. Bílkoviny dostatečně zasytí, a pokud nejsou přijímány ve velkých množstvích - nezatěžují organismus, ale v těle působí jako regenerační prvky, které uzdravují.

NEZAPOMEŇTE: Večeří si určujeme náladu a pocity dalšího dne.
 

Rozložení celodenní stravy v dávkách je individuální. Pokud máme den, kdy se fyzicky více namáháme než kdy jindy, můžeme si dopřát sytější jídla. Pokud prožíváme pasivní den, s klidem můžeme jíst jen saláty a vlákninu.

Každopádně, pokud se chceme dostat zpět do formy, je třeba chtít a nedělat to pro nikoho jiného na světě - pouze PRO SEBE!

K tomu se nám sejde: silná motivace, pevný cíl, minimálně špetka sebekázně…


                  KOMPAVA ProteinFit 70 - noční protein

Chci koupit teď!

B2B zóna

Možnost velkoobchodní spolupráce

Doprava nad 2500 Kč zdarma

Při nákupu nad 2500 Kč máte dopravu zdarma

Referencie

Naši zákazníci sú spokojní s produktami značky Kompava

Věrnostní systém

 Poskytujeme věrnostní body při nákupu

Benefity

Odměňujeme stále zákazníky

KOMPAVA spol. s r. o., Pod Kopcem 107 , Strání 68765, +420 602 426 550, gonex@kompava.sk
Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním cookies, které nám pomáhají zajistit lepší služby. Více info