Jak na krásně tvarovaný zadeček

Zeptali sjem se Martiny Hiklové, fitness trenérky v E-Fit studiu - Kompava.

Mít pěkně tvarovaný, svalnatý, ne však tučný,  pekne tvarovaný, svalnatý, nie však tučný, třaslavý zadek s celulitidou je teda pořádná dřina. Vyžaduje si to trpělivost, čas, pevnou vůli a správnou technicku. 

JAK NA TO?

1.      DŘEPY

Patří mezi nejzákladnější ale i nejúčinnější cviky. Je vhodné začít dřepovat jen s vlastní váhou a postupně přidávat závaží. Stačí vám činky, později přejděte na tyč se závažím. Dbejte na techniku, protože právě ta může způsobit komplikace (hlavně s koleny) pokud je zle provedená.

 


2.      SUMO DŘEPY

Nohy roztáhněte co nejvíce od sebe, špičky vytočte ven. Zadek stáhněte až pod kolena a následně vraťte nahoru. Důležitá je pomalá technika provedení cviku. Můžete si sebrat i závaží. Nezapomeňte vždy na konci cviku protáhnout pánev dopředu.

3.      VÝPADY

Výpady můžete dělat vpřed i vzad, popřípadě šikmo dozadu. Je to velmi účinný cvik. Při výpadu musí jít jedno koleno až těsně nad zem a druhé musí být nad kotníkem, popřípadě tak , aby jste si viděli špičku. Nikdy necvičte tak, aby jste si špičku přední nohy neviděli. Velmi tím zatěžujete kolenní kloub.

KOLIK CVIČIT?

Minimálně 3 krát do týdne

 

Chcete zhubnout? 6-8 sérií po 50 opakování

Chcete tvarovat? Méně cviků –  3 – 6 sérií po 12-20 opakovaní, naložte si váhu

 

Cvičení je efektivní až tehdy pokud vás svaly pálí. Cviky střídejte, aby si tělo na určitý opakovaný pohyb nezvyklo. Víc inspirace se cviky na zadek najdete na našem blogu ;)

Ing. Martina Hiklová

Galerie

GONEX, s. r. o. , Pod Kopcem 107, Strání 68765, +420 602 426 550, gonex@kompava.sk
Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním cookies, které nám pomáhají zajistit lepší služby. Více info