Desatero ve stravování

Zdravá výživa
Přinášíme Vám desatero doporučení pro zdravé stravování, které shrnula naše fitness trenérka Martina Hiklová.
  1. Jezte 5 - 6 x denně po 2-3 hod. pravidelně a v malých dávkách.
  2. Dodržujte pitný režim, min 2-3 l vody! Ne sladké vody, spíše bylinné čaje, čistou vodu, citron pomáhá rozpouštět tuky, zabraňuje jejich ukládání!
  3. Dopoledne jezte spíše sacharidy (rýže, pečivo, ovoce), odpoledne se snažte doplnit více bílkovin (maso, ryby, tvaroh, vejce, koktejly, luštěniny ... a upřednostněte spíše zeleninu)
  4. Výhodou je naučit se stravu separovat skrz slabší zatížení zažívacího traktu a ochránění slinivky.
  5. Vynechejte ze stravy bílý chléb, moučná jídla, knedlíky, zasmažené polévky, zejména sladkosti. Každý cukr zabraňuje tělu spalovat tuky. Na minimum omezte těstoviny, rýži a také brambory. Jako náhradu sladkostí můžete použít pár kostek hořké čokolády.
  6. Jezte co nejvíce vlákniny, mlsejte s oříšky, mandlemi ... Navíc vláknina dopomáhá k dennímu vyprazdňování, což je základ pro organismus.
  7. Omezte negativní vlivy- kouření, alkohol, konzervované potraviny, uzeniny atd
  8. Dostatečně spěte, nestresujte se!
  9. Nemyslete na jídlo, ale myslete na to, že se Vám podaří zhubnout a budete se cítit fit.
  10. Nevzdávejte se, myslete pozitivně, mějte silnou pevnou vůli a radujte se ze života. Vše, co člověk chce, dosáhne.

Martina Hiklová

Galerie

B2B zóna

Možnost velkoobchodní spolupráce

Doprava nad 2500 Kč zdarma

Při nákupu nad 2500 Kč máte dopravu zdarma

Referencie

Naši zákazníci sú spokojní s produktami značky Kompava

Věrnostní systém

 Poskytujeme věrnostní body při nákupu

Benefity

Odměňujeme stále zákazníky

KOMPAVA spol. s r. o., Pod Kopcem 107 , Strání 68765, +420 602 426 550, gonex@kompava.sk
Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním cookies, které nám pomáhají zajistit lepší služby. Více info