Jak zhubnout z boků, stehen a z břicha? Stravou a cvičením! 26. 02. 2015

Každý z nás máme zkušenosti s tím, že jakkoli se snažíme nejíst, nebo omezit jídlo, i tak ne a ne zhubnout podle našich představ…

Abychom si nenarušili metabolismus nesprávným nejedením, je třeba si uvědomit, co náš organismus potřebuje a co ne. V případě, že se nám nedaří zhubnout omezením přísunu potravin, potřebujeme biolátky, které rozproudí v našem těle přirozené spalování tuků. Navíc, je dobré naučit se naslouchat a vnímat signály, které nám naše tělo dává. To je první úspěšný krok. 

Nepravidelné stravování sestávající z 1-3 jídel Vám nezajistí štíhlou postavu. Vhodnější je jíst častěji, např. 5x denně. Pokud však přejdete na pět jídel denně, musíte si hlídat kalorie. Ve třech jídlech dodáte svému tělu určité množství kalorií, proto pokud přejdete na pět jídel, úměrně zmenšete porce a tím i přísun kalorií z jednoho jídla. Zbavte se stavů hladovění a následného přejídání. Hlad totiž není jediným negativem nepravidelní stravy. Do hry vstupuje i hormon inzulín. Vědci zjistili, že nárazový příjem většího množství potravy v průběhu 24 hodin zvyšuje hladinu cukru, což způsobuje ukládání tuku v těle. A to je poslední, co chcete! 

Ideální je tedy rozdělit denní dávku na 5 až 6 dalších dávek.

 

Příjem by měl vypadat následovně: 

snídaně 30 % energetického příjmu 
svačina 10 % 
oběd 20 % 
svačina 10 % 
večeře 20 % ,druhá večeře 10 % 


Ukázkový jídelníček: 

  • snídaněL-karnitin, ovesné vločky, černá káva 
  • přesnídávka: BodyFit 
  • oběd: kuřecí/krůtí prsa na přírodně, rýže, zeleninový salát 
  • svačinaBodyFit 
  • asi 1-1,5 hod. před tréninkem: ThermoFit 
  • večeře: cottage-sýr, 2 bílky na tvrdo, 1-2 ks Racio chleba 
  • 2. večera: 1 bílý nízkotučný tvaroh 

Tipy na zdravé fit recepty najdete na stránce: http://www.kompavacz.cz/fitness.html

Pijte denně alespoň 3 l nesycené vody, příp. bylinkový čaj bez cukru, omezte příjem soli a potraviny bohaté na tuky a cukry.

Neméně důležitý je i pohyb, nemusí jít o výkonnostní sport, ale stačí uvolněný pohyb, který Vám způsobuje radost. Věnujte se mu alespoň 3x do týdne, min. 20 minut. 

Každé hubnutí by mělo být založeno na pohybové aktivitě. Nepochybně, do každého dietního plánu je třeba zařadit suplementy, které napomáhají spalování tuků, urychlují regeneraci a zbavují pocitu hladu. Mezi tyto produkty patří: 

 

Pamatujte že, hubnutí je založeno na menším energetickém příjmu a větším výdeji!


Chci koupit teď!

Diskuse

Na nás sa môžete spoľahnúť. Kompave môžete veriť.

Benefity

Výroba splňuje nejpřísnější evropské směrnice - systém řízení jakosti dle ČSN EN ISO 22000:2005 a kontrolní systém HACCP. Při nákupu výrobků v našem e-shopu poskytujeme zákazníkům věrnostní body, dopravu zdarma nad 100 EUR a rychlé dodání, nakolik jsme výrobcem produktů.

odborní poradenství

Odborné poradenství

Našim produktům rozumíme a proto vám umíme nabídnout odborné informace a poradenství v článcích, recenzích a videích. Samozřejmě vám radi zodpovíme na vaše dotazy spojené s užíváním našich výrobků tak, aby ste byli maximálně spokojeni.

Kompava Sponzoring

Naše výrobky používají profesionální i hobby sportovci  sportovních odvětví, jsou s nimi maximálně spokojeni a důvěřují jim. Sponzorujeme nejen samostatných sportovců - ať už z kulturistiky, silového trojboje, triatlonu, cyklistiky, volejbalu, vodních sportů, ale i sportové kluby.