Ve snaze zabezpečit naším zákazníkům nejvyšší kvalitu služeb jsme celý proces nakupování co nejvíce zjednodušili. GONEX, s.r.o. se řídí podle zákona č.108/2000 Z.z. a zákona č.118/2006 Z.z. o zásilkovém prodeji.

1) Objednávka

Realizace prodeje zboží vzniká na základě závazného potvrzení vyplněné objednávky. Za závazné se považuje potvrzení e-mailové, po odeslaní elektronickou poštou, nebo telefonické.

Potvrzení objednávky:
Po odeslaní objednávky Vám zašleme e-mail o jejím zaregistrování, který jste zadali při registraci. Potvrzovat budeme len objednávky se zadanou e-mail adresou. Jestliže e-mail neobdržíte, prosím kontaktujte nás telefonicky.

2) Platba

  1. Dobírka – platí se v hotovosti při přebírání zboží.
  2. Při dodání platební kartou. Zboží zaplatíte při osobním odběru u nás standardní platební kartou /Visa, Electron, MasterCard, Maestro/. V zájmu větší bezpečnosti a ochrany můžete být požádání o předložení průkazu totožnosti.

Od 1. 7. 2010 při objednávce zboží nad 2500 Kč je poštovné a balné hrazené firmou Gonex,s.r.o.

3) Dodací podmínky

Objednávky doručené vyřizujeme nejpozději do 3 pracovních dnů. V případě neočekávaného zpoždění Vás budeme operativně informovat a dohodneme se s Vámi na jiném možném postupu tak, abychom Vám vyhověli v maximální možné míře. Za opožděné dodání zboží způsobené chybou pošty nezodpovídáme.

Objednané zboží Vám zašleme prostřednictvím České pošty na adresu, kterou zákazník uvedl v objednávce jako dodací adresu. Poplatek za poštovné je určený na základě aktuálního ceníku České pošty, minimální hodnota poštovního je 114 Kč, dále se poštovné odvíjí podle váhy balíku a výsledná cena se zobrazuje v nákupním košíku a v objednávce. Balné poplatky neúčtujeme.

4) Odstúpení od kupné smlouvy

Spotřebitel je oprávněn bez uvedení důvodu písemně odstoupit od smlouvy do 7 pracovních dnů ode dne převzetí zboží.

Zboží posílejte doporučeně a pojištěné.  V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

V souladu se zákonem č. 367/2000 má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. 
V takovém případě, je nutno nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím doručit zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu).
Zboží můžete poslat  doporučeně na naši adresu – NIKOLIV NA DOBÍRKU – DOBÍRKOVÉ ZÁSILKY NEBUDOU PŘEBÍRÁNY.  
Vrácení kupní ceny za zboží provádíme neodkladně bankovním převodem na vámi uvedený účet, případně po domluvě lze provést vrácení peněz jiným vhodným způsobem.

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

5) Reklamace

Zboží lze reklamovat dle stávajících platných právních norem.

Kupující je povinen zboží bez zbytečných odkladů prohlédnout a zkontrolovat.
Pokud je zásilka poničena, doporučujeme zásilku nepřebírat a neprodleně kontaktovat zákaznické centrum (vznikne-li škoda při přepravě zboží, odpovídá za vzniklou škodu dopravce – převzetím  se vystavujete možným problémům při reklamaci, případně odstoupení od koupě). 
V případě zjištění závad je kupující  povinen tyto oznámit emailem, písemně nebo telefonicky do 3 dnů po převzetí zásilky zákaznickému centru.

6) Ochrana osobních údajů:

Veškeré nakládání s osobními údaji zákazníků se řídí z.č. 101/2000 Sb., Zákonem o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších novel a ostatními právními předpisy platnými na území ČR.

Zákazník svým svobodným rozhodnutím (stisk tlačítka „Odeslat hotovou objednávku“) dává najevo, že si je vědom všech výše uvedených skutečností a souhlasí s dalším zpracováním svých osobních údajů pro účely obchodní činnosti provozovatele těchto stránek.

Získané osobní údaje  v žádném případě nemohou být poskytnuty třetím stranám. Výjimkou jsou údaje poskytnuté dopravci, sloužící k rychlé a komfortní dodávce vámi objednaného zboží.

 

7.) Nepřevzaté objednávky 

V případě, že si kupující objedná zboží z internetového obchodu www.kompavacz.cz a nepřevezme si zásilku, resp. zásilka se vrátí provozovateli internetového obchodu z důvodu, že kupující odmítne převzít zboží, nebo zásilka nebude doručena z důvodu uvedení nesprávné adresy, zákazníkovi - kupujícímu vzniká povinnost uhradit expediční náklady ve výši 114 Kč, tj. poštovné a balné náklady a také poštovné náklady, které vznikají při vrácení zásilky na adresu provozovatele internetového obchodu www.kompava.sk, které je prodávající povinen uhradit při vrácení nevyzvednuté dobírky. Prodávající osloví kupujícího prostřednictvím e-mailu nebo telefonátu.

8.) Vernostný systém

Nákup v internetovém obchodě www.kompavacz.cz přináší své výhody! Pokud u nás nakupujete pravidelně přes svůj vytvořený účet máte nárok na věrnostní body, které můžete využívat při svých nákupech. Věrnost a registrace přináší našim zákazníků jen samé výhody. Vaše dosavadní jednotlivé nákupy se automaticky zaznamenávají.

Podmínky věrnostního systému:

- Body získáváte nakupováním v našem eshopu ve svém vlastním účtu (po přihlášení), za každých utracených 10 Kč získáte 1 bod (např. Nákup 64 EUR = 6 bodů)

- Hodnota 1 bodu je 1,00 EUR (např. Pokud máte ve svém účtu 8 bodů, Vaše sleva na nákup je 8,00 EUR)

- Body uplatňujete ve svém účtu při finálním nákupním procesu (V košíku)

- Body nelze využít na poštovné a balné, při objednávkách do 100,00 EUR se bude vždy počítat poštovné

- Maximální množství uplatněných bodů na 1 nákup je 50% z celkové hodnoty objednávky

9. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu

  1. Vážený spotřebiteli, jestli se domníváte, že jsme Vás poškodili, nebo nedostáli svým závazkům, pište na naši emailovou adresu obchod@kompava.sk
  2. Jestli se nám nepodaří spor vyřešit přímo, na základě Zákona č. 378/2015, kterým se mění Zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máte také právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
  3. Subjektem (ADR) mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi obchodníkem a spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce, nebo jiný subjekt pověřený Ministerstvem průmyslu a obchodu, viz http://www.mpo.cz/dokument169867.html.
  4. U České obchodní inspekce, má spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím on-line formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs .
  5. Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nebo pověřeného subjektu nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.
  6. Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Návrh zde může podat jenom spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
  7. Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na emailovou adresu adr@mpo.cz.
  8. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika.
  9. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.

Benefity

Výroba splňuje nejpřísnější evropské směrnice - systém řízení jakosti dle ČSN EN ISO 22000:2005 a kontrolní systém HACCP. Při nákupu výrobků v našem e-shopu poskytujeme zákazníkům věrnostní body, dopravu zdarma nad 100 EUR a rychlé dodání, nakolik jsme výrobcem produktů.

Odborné poradenství

Našim produktům rozumíme a proto vám umíme nabídnout odborné informace a poradenství v článcích, recenzích a videích. Samozřejmě vám radi zodpovíme na vaše dotazy spojené s užíváním našich výrobků tak, aby ste byli maximálně spokojeni.

headline-3-obrazek

Kompava Sponzoring

Naše výrobky používají profesionální i hobby sportovci  sportovních odvětví, jsou s nimi maximálně spokojeni a důvěřují jim. Sponzorujeme nejen samostatných sportovců - ať už z kulturistiky, silového trojboje, triatlonu, cyklistiky, volejbalu, vodních sportů, ale i sportové kluby.