Jednoduché rady jak na pěknou postavu 26. 02. 2015

Součástí každého účinného a zdravého hubnutí je i správné nastavení jídelníčku. Níže Vám přesně popisujeme tipy a triky jak tuto náročnou roli zvládnout. Vzhůru do boje s tuky!

 

SNÍDANĚ - začínající jídlo dne.


V jídelníčku bývá převážně sacharidového charakteru
. Z naší rady vřele doporučujeme nízkokalorickou a vysokonutriční chutnou náhradu stravy BodyFit nebo Extra Mass ve formě lahodného pudinku.

První jídlo dne nám dodává energii a hlavně ovlivňuje naši celodenní aktivitu - jak mentální, tak i fyzickou. Jelikož mozek pro svou činnost potřebuje sacharidy, právě toto je nejvhodnější čas na jejich příjem. Další výhodou je, že zkonzumované sladké /sacharidové/ jídlo během dne spálíme na energii. Proto, pokud si i někdy dovolíme malý " prohřešek„, vždy je nejlepší volba k snídani.

V žádném případě snídaně nevynecháváme. Zabráníme tak zpomalení metabolismu a přejídání ve večerních hodinách. Pokud chceme držet striktní dietu, pečivo a bílou mouku zcela z jídelníčku vyloučíme a nahradíme ji zeleninou.

OBĚD - druhé hlavní jídlo dne.


Je zdrojem energie v odpoledních hodinách
. Jak v psychické činnosti, tak i ve fyzické. Proto je vhodná kombinace sacharidů i bílkovin zároveň při jídle. Pokud se stravujete v restauracích nebo jídelně, nezapomeňte si s sebou přibalit 2 kapsle Fit Chitosferínu, který hlídá vaši linii.

Při redukčních dietách doporučujeme přílohu z brambor, rýže a těstovin nahradit nejlépe listovou zeleninou nebo luštěninami. Obsahují větší množství vlákniny, která nejen zasytí, ale má vynikající schopnost vnitřního pročištění. Jelikož je tělo zbavené nečistot, jednotlivé tělesné orgány se mohou lépe soustředit na provádění svých činností.

Během úpravy jídelníčku dbejme na vysoký příjem tekutin min. 2 - 3 litry denně - zejména neperlivé minerální vody, bylinkové čaje, příp.. Zeleninové a ovocné džusy…

VEČEŘE - třetí základní jídlo ovlivňující kvalitu spánku a regeneraci unavených tělesných orgánů.

Pokud konzumujeme těžká jídla, která zatěžují organismus, náš spánek ani zdaleka nebude tak kvalitní, což má velký souvislost s regenerací a "načerpáním nových sil„. Sacharidové jídla nebo smažená jídla se během spánku nemají šanci spálit - přeměnit se na energii a tak jim nezbývá nic jiného, ​​než proměnit se ve formě tuku a pohodlně se uskladnit do tukových polštářů.

Proto doporučujeme toto jídlo v lehké zeleninové, případně bílkovinné formě. Ideálním řešením je lahodná a chutná
dávka jednoho z našich bílkovinných proteinů: ProteinFit80ProteinFit70. Bílkoviny dostatečně zasytí, a pokud nejsou přijímány ve velkých množstvích - nezatěžují organismus, ale v těle působí jako regenerační prvky, které uzdravují.

NEZAPOMEŇTE: Večeří si určujeme náladu a pocity dalšího dne.
 

Rozložení celodenní stravy v dávkách je individuální. Pokud máme den, kdy se fyzicky více namáháme než kdy jindy, můžeme si dopřát sytější jídla. Pokud prožíváme pasivní den, s klidem můžeme jíst jen saláty a vlákninu.

Každopádně, pokud se chceme dostat zpět do formy, je třeba chtít a nedělat to pro nikoho jiného na světě - pouze PRO SEBE!

K tomu se nám sejde: silná motivace, pevný cíl, minimálně špetka sebekázně…


                  KOMPAVA ProteinFit 70 - noční protein

Chci koupit teď!

Diskuse

Benefity

Výroba splňuje nejpřísnější evropské směrnice - systém řízení jakosti dle ČSN EN ISO 22000:2005 a kontrolní systém HACCP. Při nákupu výrobků v našem e-shopu poskytujeme zákazníkům věrnostní body, dopravu zdarma nad 100 EUR a rychlé dodání, nakolik jsme výrobcem produktů.

Odborné poradenství

Našim produktům rozumíme a proto vám umíme nabídnout odborné informace a poradenství v článcích, recenzích a videích. Samozřejmě vám radi zodpovíme na vaše dotazy spojené s užíváním našich výrobků tak, aby ste byli maximálně spokojeni.

headline-3-obrazek

Kompava Sponzoring

Naše výrobky používají profesionální i hobby sportovci  sportovních odvětví, jsou s nimi maximálně spokojeni a důvěřují jim. Sponzorujeme nejen samostatných sportovců - ať už z kulturistiky, silového trojboje, triatlonu, cyklistiky, volejbalu, vodních sportů, ale i sportové kluby.